Training Telefonische Debiteurenbewaking

phone-1209230_640

Op donderdag 13 juni aanstaande is Dhr. B. Vastert aanwezig op ons kantoor in Almelo. Hij verzorgt deze middag de training 'Telefonische Debiteurenbewaking'. Tijdens deze training leer je om op een effectieve manier debiteuren te benaderen.  

Betalingsrisico's uitsluiten 

Geen renteverlies lijden en de cashflow niet in gevaar brengen. Dat is het doel, en daarom wil je elk betalingsrisico uitsluiten. Klinkt logisch. En toch is het niet altijd makkelijk om grip te krijgen op betaalgedrag van de debiteuren.

Hoe leid je nu een effectief en verantwoord credit managementbeleid en hoe verander je het betaalgedrag van je debiteuren zonder de relatie op het spel te zetten?

De telefoon is een toegankelijk en nuttig instrument om openstaande vorderingen te incasseren. En hoe breng je via deze weg jouw boodschap effectief over? Tijdens deze training gaan we je uitleggen hoe je jouw debiteuren op een effectieve manier benadert. 

Vaardigheden & kennis 

Je leert op een praktijkgerichte manier vaardigheden opdoen en kennis verwerven op het gebied van debiteurenbeheer en telefonische incasso. Je leert je debiteuren goed te beheren en hen snel en efficiënt te benaderen.  

De onderwerpen 
  • Het belang en de voordelen van debiteurenbeheer;
  • De gespreksopbouw van het incassogesprek;
  • Omgaan met weerstanden en smoezen;
  • Effectief vragen stellen;
  • Omgaan met lastig gedrag van debiteuren;
  • De afronding en afsluiting van het gesprek.

Aan het eind van de training heb jij de vaardigheden en kennis in handen waarmee jij de risico's verkleint en de kosten op debiteuren verlaagt! 

Positief toetsingsverslag KBvG
Trainingen op kantoor Wigger Van het Laar
 

Reacties

Er zijn nog geen reacties gegeven. Wees de eerste die een reactie geeft
Gast
dinsdag 10 december 2019

Captcha afbeelding

Bellen

E-mail

What's App

Zoeken

Online dossier

Aanleveren opdracht

Direct betalen

Incassokosten

Tarieven