Het hebben van een schuld is nooit leuk. Dat snappen wij ook. Daarom willen wij jou graag helpen om deze zo snel, en vooral zo zorgvuldig mogelijk op te lossen.
Vaak is er meer mogelijk dan je denkt. Op deze pagina geven je hier meer informatie over.
Er zijn diverse mogelijkheden voor jou om de schuld zo spoedig mogelijk op te lossen. Het meest eenvoudige is de schuld in één keer af te lossen. Nu snappen we dat dit in heel veel gevallen niet mogelijk is. Vaak is het ook mogelijk om een betalingsregeling te treffen. Ook beschikken we over een 'mijn overzicht' die inzicht geeft in jouw specifieke situatie.
In ons zogenaamde Debiteurenportaal kun je onder andere een overzicht vinden met het totaal aantal schulden en het verschuldigde bedrag, hoeveel er is afgelost en welke regelingen er momenteel lopen. Je kunt inloggen met jouw dosssiernummer. Mocht deze niet (meer) bekend zijn, neem dan contact met ons op.
Ga naar > het debiteurenportaal
Wil je een betalingsregeling aanvragen? Neem dan contact met ons op via info@wvhl.nl of bel naar 0546 - 544 777.
Weten wat we voor u kunnen betekenen op het gebied van Credit Management? Neem contact met ons op via onderstaande mogelijkheden.
Schulden dienen zo snel en zorgvuldig mogelijk opgelost te worden. En het liefst voorkomen worden. Er zijn landelijk veel organisaties en instellingen die je kunnen helpen bij het oplossen van schulden. Wij hebben een selectie voor je op een rijtje gezet welke je kunnen helpen. Niet alleen om schulden op te lossen, maar vooral om te voorkomen:
Heeft u nog een vraag, wellicht vind u het antwoord bij de veelgestelde vragen. U kunt uw vraag ook altijd stellen door contact met ons op te nemen.
Betalen kan via onze website, per bank of bij ons op kantoor.
iDEAL
Je kunt via onze website www.wvhl.nl/direct-betalen met iDEAL betalen.
Per bank
Je kunt het bedrag overmaken naar ons bankrekeningnummer NL 76 RABO 0102 1368 74. Noem het dossiernummer bij jouw betaling.
Contant of per pin
Je kunt het bedrag per pin of contant bij ons op kantoor betalen.
Ga naar het debiteurenportaal en log in met jouw persoonlijke gegevens. In het debiteurenportaal kun je de status inzien van de betalingen die al zijn voldaan en de nog openstaande bedragen die nog betaald moeten worden. Daarnaast kan je ook de gemaakte afspraken inzien zodat je altijd weet wat en wanneer je moet betalen. Het kan zijn dat jouw betalingen pas na enkele dagen zichtbaar zijn in het portaal.
Ben je door omstandigheden niet in staat om te betalen of heb je nog geen inloggegevens voor het portaal? Neem contact met ons op zodat we samen kunnen kijken naar de mogelijkheden.
Lukt het niet met inloggen? Laat het ons weten! Dan gaan we samen kijken waar het aan ligt.
Het kan natuurlijk een keer gebeuren dat je vergeet om te betalen. Je krijgt dan vaak eerst een herinneringsbrief om je er aan te herinneren dat je nog niet hebt betaald. Als je dan alsnog niet hebt betaald, ontvang je een laatste herinnering (de zogeheten 14-dagenbrief). Je hoeft dan nog geen incassokosten te betalen als je binnen de termijn (14 dagen na ontvangst van de brief) betaalt.
Betaal je later dan ben je ook de incassokosten verschuldigd. Incassokosten zijn de kosten die gemaakt worden door een schuldeiser om de schuld alsnog betaald te krijgen.
De hoogte van de incassokosten wordt wettelijk geregeld en is afhankelijk van de hoogte van de vordering.
Je kunt altijd een betalingsregeling aanvragen om jouw schuld af te betalen. Wij zullen jouw voorstel bespreken met onze opdrachtgever. Het kan zijn dat onze opdrachtgever niet open staat voor een betalingsregeling. Wij zullen beoordelen of de door jou voorgestelde betalingsregeling realistisch is. Het kan zijn dat we jou vragen om een inkomsten- en uitgaveformulier in te vullen.
Het is mogelijk dat je iemand machtigt om namens jou contact op te nemen/afspraken te maken. Graag ontvangen wij dan een ondertekend machtigingsformulier.
Je kunt via iDeal betalen via de volgende link: https://wvhl.nl/direct-betalen. Ook kunnen wij jou een betaalverzoek sturen via WhatsApp. Neem contact met ons op als je dat wil.
Als u een brief of exploot van ons ontvangt staat daarin het bedrag dat betaald moet worden en de termijn waarin die betaling moet plaatsvinden. Als het niet lukt om te betalen verzoeken we je om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. We kunnen dan samen kijken naar een oplossing. Geen contact opnemen is wat ons betreft een hele slechte ‘oplossing’, want dan wordt jouw schuld alleen maar hoger door bijvoorbeeld incassokosten en rente.
HIER KOMEN VEELGESTELDE VRAGEN
HIER KOMEN VEELGESTELDE VRAGEN